uczę się

   Już wiem jak zrobić, żeby ślimak nie wychodził, ale cały czas szydełkuję nierówno i denerwują mnie zbyt duże przestrzenie w rzędach. Wkład do poduszki jest kwadratowy, więc musi się jeszcze ułożyć. Mimo wszystko ciągle mnie cieszy robienie beretów na poduszki.
  Krysia z GALERII MISZ-MASZ (te marynistyczne koła będą moje ;)) obiecała zrobić kurs (już mam 2 chętne do nauki koleżanki) - wiadomość do mojego Brata (potrzebne są kursy szydełkowania :) - Brat ma firmę szkoleniową :)))) ). 
Teraz uczę się z blogów szydełkowych i filmików z You Toube. Nie znam się jednak na słupkach i półsłupkach i oczkach ;). No, tak "na oko" się uczę... .

   Przypomniałam sobie jak mój Brat Maciej wbił sobie szydełko w palec (Maciej był już dorosłym człowiekiem), chciał przebić pudełko od zapałek i przebił. Do wnętrza  palca. Podobno potem z tym szydełkiem na baczność poszedł do lekarza. Nie jestem pewna czy to prawda.
   Czasem finał starej historii mogę zmyślć;).

8 komentarzy:

  1. Monika, nieźle Ci idzie :)


    w sprawie słupków i półsłupków zajrzyj tutaj :)


    http://www.dziergalnia.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za słowa otuchy, będę pilna :), stronka dziergalnia suuuuper! <3

      Usuń
  2. Moniko, beret jest świetny! Wiesz, ja też uczę się "na patrzenie", bo na tych nazwach: słupek, półsłupek zupełnie się nie znam! :(
    Twoja poducha jest zachwycająca, bądź z niej dumna!! Czy Twój kot jest tego samego zdania??
    Powiedz mi jeszcze, co tam do środka napchałaś? Gąbki??
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kot uwielbia poduszkę do medytacji ale nie wiem co w ma środku. Jest ciężka i dzięki temu dobrze się "formuje", gorzej z tą nową bo tam jest wkład z jakąś watoliną i ona jest beznadziejna, chyba jakaś z pierzem powinna być... . Ja widzę, że Ty jednak nieźle wymiatasz tym szydełkiem!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci idzie - też mam ochotę na dodatki robione na szydełku, ale jak na razie nie zabieram się za szydełko - cierpliwości u Mnie brak :). Napisałaś mi, że gratulujesz wygranej w Candy - nigdzie nie brałam udziału ???
    Dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  5. wygrał Biły Dom a nie Domek :)))), moja pomyłka. Również dziękuję za odwiedziny i zapraszam zawsze :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń