Candy, candy, candy

    Chcę podziękować wszystkim moim obserwatorom i obserwatorkom za to, że są ze mną. <3
Ogłaszam Candy. 
Jak zwykle można wygrać naklejki ścienne.
Do wyboru:











o kolorze naklejki decydujesz Ty (tu tylko przykłady)

                                   dla tych, którzy lubią kropki, kwiatki i koniki zestaw: 
                          2 koników, 2 łapek w róże, trzech serduszek w kwiatki i kropki.


 naklejka sowa kolorowa o wymiarach 70cm x 70cm

Ty możesz zdecydować o kolorze tła

i coś dla melomana



a tutaj cytat:









zasady rozdawajki są takie:

1.  trzeba być lub zostać obserwatorem mojego bloga

2. zostawić komentarz a w nim inforację o tym jaki prezent wybierasz (zestaw konikowy, folkowa naklejka, sowa kolorowa, baranek, wzór damask, cytat, jimi, plakat z wąsem lub plakat z konikiem);

3. skopiować zdjęcie z wybranym prezentem i umieścić na własnym blogu, facebooku;

4. polubić funpage Project 8  na facebooku i tam udostępnić informację o moim candy jeśli masz ochotę.

Jeśli ktoś nie jest na fb to nie szkodzi nic a nic!!!
Miłej zabawy!!!

a tu link do mojej ulubionej piosenki Iggy Popa 

a to jeszcze 3 rzecz do wyboru nie  tylko dla blogowiczek:

4 plakaty


i coś dla elegantek 


i dla lubiacych pląsy i wąsy...









88 komentarzy:

  1. no nie wiem czy ja jeszcze powinnam, ale trudno oprzeć się nie mogę - zatem z wielką niecierpliwością, i zapraszam na moje Candy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam ja się oczywiście zapiszę na Twoje Candy tylko myślę nad bukietem :D

      Usuń
  2. super:) ustawiam się w kolejce:) wszystko jest super:) ja stawiam na konika dla mojej małej konikowej maniaczki:) ale może sowa?
    u mnie też CANDY zapraszam :) ach ta wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo to i ja się dopiszę :)
    mi się marzy napis :) jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam przypadkiem i od razu na candy ! Świetny blog :) Stanowczo się zapisuję, obserwuję i wybieram baranka, bo trafiłby idealnie do mojej owieczkowej kolekcji. Zapraszam też w odwiedziny do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale kolorowe candy :)
    wybieram damask...
    pozdrawiam,
    Ewa
    http://skoknaszafe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Staję w kolejce!!!
    Zapisuję sie ...wybieram zestaw Konikowo-serduszkowy:))

    Patti

    OdpowiedzUsuń
  7. rety... i znów wspaniałe prezenty przyszykowałaś... już raz wygrałam u Ciebie... ten napis który i teraz można zdobyć. Ale chyba jeszcze mogę... mogę ?
    jeśli mogę to chętnie przygarnęłabym dla odmiany koniki, kwiatki i kropki :)
    a napis polecam z całą odpowiedzialnością :)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  8. I jeszcze Ja ...Ja się przyłączam do zabawy :)tylko zdecydować się nie mogę na zestaw konikowy czy sowę kolorową , ale chyba mam troszkę czasu?

    OdpowiedzUsuń
  9. staję i ja ... trudno wybrać ;)))
    koniki i serduszka ale trudno sie zdecydowac , jeszcze fajne są plakaty wąsy i konik dala hmmm coś z tych rzeczy ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wąsy są na czasie teraz, ale wybierz co Ci dusza podpowiada :)

      Usuń
  10. Ja mam ostatnio fazę "wąsiatą", więc stawiam na Plakat z wąsem ;) Powalczę o niego, a co? Serdecznie pozdrawiam. Świetne miejsce stworzyłaś!
    Sylwia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ach ja to uwielbiam twoje naklejeczki i napis jak ulał wpasował by sie w moją pusta sciane ... tylko mam teraz dylemat który banerek mam skopiowac jak pragnę napisu ... pomóz mi :D pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko wszystko robisz dla dzieci to proponuję pomysleć o sobie..., więc napis?

      Usuń
    2. chyba dobry banerek skopiowałam ?? jak coś to krzycz ... pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  12. Jak się cieszę, że wpadłam. Znowu jest szansa na wygranie naklejki :) Tym razem wybieram coś dla Filipka - sówkę marynarza. Może się uda ...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia, ja to bym chciała wiele osób obdarować, bo bardzo to lubię, zazwyczaj wybieram dwie... ale kto wie, może będą trzy? :)

      Usuń
  13. Jakie wspaniałości i jak tu kolorowo!
    aaaa Konik!
    Tak, konik, od pierwszego ujrzenia konik:)))) (tylko ja nie FB jestem)
    Pozdrawiam łikendowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... to witam koleją fankę koników z Dalarna :D, pozdrawiam wtorkowo już!

      Usuń
  14. wszystko kuszące, ale po długim namyśle - gdybym wygrała to wybieram napis, cytat :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trafiłam do Ciebie dzięki prezentom z Piecuchowa zazdroszcząc Ci tych cudowności, ale ja tu patrzę, że Ty tez masz cudne rzeczy do "oddania". Jak tu się nie zgłosić? Zwłaszcza, że spodobał mi się ten cytat? A jakże, ustawiam się w kolejeczce, może szczęście i do mnie się uśmiechnie, zwłaszcza, że 18 maja mam urodziny :-)Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudownie, miło mi Ciebie gościć! Ja kiedyś w urodziny dostałam od męża los - zdrapkę i wygrałam 50 euro :), może i Tobie poszczęści się u mnie!

      Usuń
  16. folkowa naklejka - oh'y i ah'y !
    Same piękności!
    Pozdrawiam : http://www.manufakturazycia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj MONIKO!
    Ja już od dłuższego czasu podglądam Twój blog i jestem nim zauroczona ;0)
    Bardzo mi miło będzie wziąć udział w Twojej "rozdawajce" mimo, że sama nie piszę bloga ;0) Urzekły mnie szczególnie przedmioty z zestawu konikowo-serduszkowo-różanego, tym bardziej, że uwielbiam te kolory i już od jakiegoś czasu poszukiwałam takiego porcelanowego konika. Zatem ustawiam się w kolejce, życzę szczęścia w zabawie innym uczestnikom i pozdrawiam ciepło.
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo. Cieszę się, że weźmiesz udział w zabawie. Koniki kupiłam jakiś czas temu, w ilości 4 sztuk w Praktikerze!!! Dwa dostała przyjaciółka a dwa szukają nowego własciciela.
      pozdrawiam <3 Monika

      Usuń
  18. Odkrył Cię mój mąż:) Serio, serio. Od tamtej pory zaglądam do Ciebie regularnie.
    Masz piękne pomysły i fajnie, że realizujesz:)
    Znając życie nie skończy się na podglądaniu, ale też na zakupach.
    Mnie przypadł do gustu cytat, będzie pięknie wyglądał na turkusowej ścianie w przedpokoju.

    Pozdrawiam, Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bardzo się cieszę, że jesteś (podziękowania dla męża), życzę szczęścia w losowaniu.
      Blogowanie jest super. Ja mam tu super kumpele już :D.

      Usuń
  19. Oszalałam od tych prezentów w candy , aż ciężko coś wybrać, ale zdecydowałam sie na napis-cytat o życiu. Piekne wszystko
    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam! Zgłaszam się również:)
    Obserwuję jako kinga_lf
    Udostępnione na FB jako Kinga Sołtys
    Wybieram napis:)
    kinga_lf@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  21. To ja chętnie zapiszę się na damask :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi sie najbardziej damask, ale nie mam obecnie miejsca na ten wzór, dlatego wybrałabym jakąs naklejke nad lóżeczko synka:-) może owieczka (lub konik) w niebieskim tle? pozdrawiam serdecznie:-) bajkiemilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weszłam teraz na twoja pakamere- jakie tam sa piękności!!! wiele bym wybrała jakbym miała swój dom:-) może kiedyś złoże jakies kolosalne zamówienie:-) cuda

      Usuń
    2. to ja dam koooolosalny rabat :) odliczam 30% w zamówieniach bezpośrednich :), ale może uda Ci się coś wygrać :D

      Usuń
    3. super:-) jak bede urządzala pokój dziecka to skorzystam na pewno:-)

      Usuń
  23. łoł wszystkie naklejaski są świetne i wygrać w takim candy było by cudownie, więc się zgłaszam i liczę na moje szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę i powtarzam, że chciałbym kiedyś mieć taką możliwość aby wszyskich obdarować ;)

      Usuń
  24. ja też, ja też! kolorowa sowa skradła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też kocham sowy, w realu też, bo są śliczne i pożyteczne :)

      Usuń
  25. Super Candy - zapisuję się z ogromną przyjemnością, mile zaskoczyło mnie zdjęcie z krzesełkami podobnymi do moich, naklejeczka nad kominkiem jest super, w ogóle wszystkie są śliczne, poważnie myślę o jakiejś mądrej sentencji do sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że jesteś. Chyba jeszcze nie brałaś udziału w moich konkursach?
      <3

      Usuń
  26. Pozwoliłam sobie wrzucić info o rozdaniu na mojego bloga konkursowego
    http://rozdanie.blogspot.com/ Byłabym wdzięczna za wrzucenie banerka i/lub polubienie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z radością biorę udział w całej tej zabawie :)

    wybieram jimi'ego ;) a banerek wisi na blogu: http://kamira90.blogspot.com

    obserwuję jako Peggy Brown :)

    serdecznie pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  28. Z wielką chęcią wezmę udział w rozdaniu ;)

    obserwuje jako: Julia Małgorzata Sternik
    lubię na FB jako: Julia Małgorzata Sternik
    wybieram cytat ( literki w kolorze czarnym )
    dodałam banerek na blogu po prawej stronie: maugorzatka.blogspot.com

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam
    Także dołączam do grona chętnych ;)
    Osobiście wybieram cytat :), banerek na blogu dodany:http://everythinginlights.blogspot.com/
    Obserwuję bloga jako: The Night Spectrum

    OdpowiedzUsuń
  30. folkowa naklejka
    bernadeta bomba-obserwuję
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. W zasadzie jestem kocia, ale mam w zasięgu małego konikomaniaka, więc właśnie do tej bramki się ustawiam ;) Na FB jako Monia D. Buziaki ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też kociara ale koniki z dalarna na folkową nutę mną zawładnęły ;)

      Usuń
  32. Najchetniej bym przygarnęła pierwszą naklejkę w kolorze zielonym... pasowałaby mi idealnie :-)

    A urządzam się tutaj: http://nadnarwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Fantastyczne, trudno sie zdecydować. Chyba stawiam na cytat. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam też na candy do mnie http://uolinki.blogspot.com/2013/04/drugie-candu-u-olinki.html

      Usuń
  34. Z przyjemnością porozglądam się dłużej u Ciebie, a przy okazji ustawię w ogonku chętnych na prezenty:) Gdyby - jakimś zrządzeniem losu :P - udało mi się wygrać, to z wielką chęcią przygarnę naklejkę folkową. Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ciebie witam :). Może się uda?
      Informuję też, że wyniki podam ... już 10 maja!

      Usuń
  35. Jak mogłam przegapić :-( ale już się zapisuję :-)
    Gdyby szczęście mi dopisało to poproszę o folkową naklejkę
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja się zapisuję na zestaw konikowy. Ciężko było podjąć decyzję, ale w końcu zapadła ;).

    Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga. Bardzo ładnie tu! Zostaję na dłużej! Zdecydowanie! :)

    Baner na: http://felt-ribbon.blogspot.com

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. zabieram się do tworzenia galerii w salonie, więc powalczę o plakat z wąsami :)
    pozdrawiam bieleipastele@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Naklejki cudne ale nie miałabym gdzie ich wykorzystać, a że zestaw konikowy też mi się bardzo podoba, to po niego się ustawiam w kolejce :).

    Mam tylko małą prośbę :).
    W razie szczęścia w losowaniu poprosiłabym Cię o poczekanie na mnie :). Niedługo wyjeżdżam na wakacje i wrócę dopiero 2 czerwca.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  39. Podoba mi się zestaw konikowy i ustawię się w kolejce :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też zakochałam się w zestawie konikowym! W ogóle fajna zabawa to "candy", bloguję dopiero od marca i dopiero się wszystkiego uczę.
    P.S. Twoja strona Moniko i mieszkanie-piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już 1,5 roku w blogowym świecie i zyskałam wiele wspaniałych znajomości!!!
      Cieszę się, że Ci się u mnie podoba <3

      Usuń
  41. super cukierasy. Mam nadzieję, że mi się poszczęści. Banerek zamieściłam na http://wkacie-decoupage.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo podoba mi się cytat
    http://marzena100.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy:)
    Wybieram folkową naklejkę, gdyż takie wzorki najbardziej przypadły mi do gustu:)
    Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. DZIEWCZYNY KOCHANE, LOSOWANIE SIĘ PRZYSPIESZYŁO Z POWODU MOJEGO WYJAZDU!!! I BYŁO 10 MAJA!
    ALE JESZCZE BĘDĄ KONKURSY DLA WAS :D.

    OdpowiedzUsuń