Pieczątki

   Długo już zbierałam się do tego, 
aby  wyrobić pieczątki z 
inforamcją  o blogu i  sklepie .
Pierwsza okrągła może służyć do ozdabiania moich wytworów,
 druga to taka szybka i prosta wizytówka.

Moje naklejki tworzę za pomocą klików :) węzełków tzw. krzywych 
Beziera.
 Jeden projekt może powstać w kilka minut 
ale bywa też, że spędzam nad nim kilka godzin, nawet 10h!
Dalej  wycina ploter.  Później ręcznie trzeba wydłubać to co zbędne. 
Czasem trwa to nawet godzinę (przy pardzo skomplikowanych wzorach).
Uznaję więc minimum 50% za pracę ręczną. 
Świadczy o tym mój przewlekły ból ręki. 
Towarzyszy  mi dzielnie  od założenia firmy :(.

100% domowej roboty 
będę mogła wycisnąć np. na ręcznie robionych domowych ciasteczkach 
(oczywiście po wyszorowaniu pieczątek ;P). 
Mogłabym też porobić bileciki do domowych robótek szydełkowych, 
którymi obdarowuję bliskie osoby.

Co myślicie o tych pieczątkach?






75 komentarzy:

  1. No nie wytrzymam, od wczoraj siedzę i wymyślam własną pieczątkę, rysuję, kombinuję, a tu proszę, nie ja jedna;)
    Pieczątki super, no i przede wszystkim autorskie, czyli jedyne w swoim rodzaju!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... no i jeszcze expresowe tempo w piatek zamówiłam a dziś są :D.
      Cieszę się jak dziecko - pewnie wszyskie dziewczynki chciały pracować na poczcie ;p.
      Dziękuję!

      Usuń
  2. Kochana ja też tak kiedyś rysowałam na piechotę a później odkryłam narzędzie corel trace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale jak robisz coś z głowy to nie działa :D

      Usuń
    2. zawsze można najpierw narysować na kartce i scana strasować :P Mnie jest tak łatwiej :)

      Usuń
  3. Czcionka niebieskiej jest fantastyczna, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko, genialne!!!!! Kocham pieczątki. Twoje są świetne! No to teraz stempluj do woli... :DD
    uściski ślę
    dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ślicznie pakujesz i ozdabiasz pieczęcią Twoje podarunki :).
      Ja dziś mam w domu małą pocztę, hihihi.

      Usuń
  5. Cudne są, Monia, winszuję! Sama się zbieram, i zebrać nie mogę. Chyba się w końcu zepnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak ruszyło i w piątek rano projekcik, odwiedziny w firmie robiącej pieczątki i dziś - Voila, jest!

      Usuń
  6. Wow...super :))) Ja wlasnie szukalam pieczatek do domowych ciastek, czesto spotykanych na blogach, tylko byly drogie. Jestem ciekawa ile kosztuje, taka jedna pieczatka ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie nie wiem ile wyszła jedna ale za dwie z dwoma tuszami i jedną poduszką do pieczątek zapłaciłam 100 zł to myślę, że 60 zł? tyle chyba te do ciastek też kosztują... to i tak taniej niż te w brzydkich kasetkach ;).

      Usuń
    2. Tu:
      http://www.redmug.pl/sklep/category.php?id_category=20
      w sobotę był jeden stempel na promocji...
      ale już nie jest. Mimo tego myślę, że to kuszące propozycje, bo są tam przepisy na ciacha :).

      Usuń
    3. Mysle i mysle o tych stempelkach, ale planowalam oszczedzac ;)))

      Usuń
  7. Ooo... ja od tygodnia myślę o własnych pieczątkach, po twoich widzę, że warto, fantastycznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monisia zrób, szczególnie, że masz gdzie stawiać ;).

      Usuń
    2. Tak, koniecznie muszę zrobić, tylko przemyślę jak mają wyglądać :)

      Usuń
  8. Bardzo lubię stemplowanie.
    Twoje sa śliczne szczególnie podoba mi się okrągła.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak zawsze myślałam o duuużej i okrągłej :).
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. dzięki, bardzo to fajne klamoty ;), muszę im znaleźć jeszcze miejscówkę z daleka od kota Meli!

      Usuń
  10. Świetna sprawa!! Ja w ogóle mam słabość do stempli, to już od wieku pacholęcego ;)) Kiedy mama nie miała, co ze mną zrobić, zabierała mnie ze sobą do pracy, tam sadzano mnie przy biurku, dawano kartki, pieczątki i 8 godzin z głowy ;)
    No jak jest firma, to pieczątka musi być!!!!
    buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja też jestem córką urzędniczki i znam te biurowe bajery :).
      Później nawet pracowałam w wydziale architektury - tam gdzie mama.
      Tak pieczątki i spinacze to jest to ;P.

      Usuń
  11. Świetna ta pieczatka! A co do dzieciecej miłosci do pieczatek, to moje najmłodsze słoneczko jak kiedys dorwało moja pieczatkę zawodowa to obstemplowało nia całe nasze przescieradło:) nie do sprania:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha!!!
      super pomysł, żeby prześcieradło ostęplować moje <3 dla Twojego słonka:D.
      Fajnie, że się podoba!

      Usuń
  12. Marzenie!!!!Tez chcialabym miec ze swiom logo;)

    OdpowiedzUsuń
  13. PIĘKNE, a ta w kółeczku szczególnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ta w kółeczku to moja chluba, ta malutka ma więcej ważnych inforacji :).

      Usuń
  14. Wszystko dograne w najmniejszych szczegółach. Stamplowanie przesyłek to jak wisienka na torcie. Twoja jest słodziutka! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sama lubię dostawać pięknie zapakowane rzeczy i podziwiam śliczne pieczęcie. Teraz i ja mogę w świat wysłać mój znak :D.

      Usuń
  15. Magda, taka na cistka pasuje co?
    http://pl.dawanda.com/product/44337774-Warszawskie-Pieczaetki---LEGENDA-O-ZLOTEJ-KACZCE

    OdpowiedzUsuń
  16. Moniczko świetne te pieczątki! każda jedna wyjątkowa:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ta kwadratowa do przeróbki to moja i męża stara sprzed chyba 15 lat ale też z gwiazdką.

      Usuń
  17. dziś będę stemplować co popadnie, zrobiłam próbkę w kuchni na ścianie. Źle wyszło ;).

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Pan, który robił pieczątki postarał się dobrać ładny retro kołeczek do mojego wzoru :).

      Usuń
  19. Swietnie MOniu i podziwiam!!! Wiem ile czasu spedza sie na takiech projektach i jakim trudem i wlasna praca wiec PODZIWIAM JESZCZE BARDZIEJ! Sciskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama pewnie godzinami siedzisz przd kompem i obrabiasz tak pięknie Twoje zdjęcia... Dziękuję i pozdrawiam Ciebie gorąco.

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, zlecciłam w firmie, która robi pieczątki.
      Zastanawiałam się nad robieniem pieczątek ale koszt produkcji musiałby wynosić max 25zł, tu wyszło pewnie z 60zł nie wiem dokładnie ale za dwie z dwoma tuszami i jedną poduszką wyszło 100zł.
      Wszędzie Ci zrobią z Twojego projektu, zamień tylko w krzywe.
      pozdrawiam <3

      Usuń
  21. Rewelacja! Sama ostatnio zastanawialam sie nad firma, ktora takie robi :). Chcialam robic stemple na papierze do pakowania moich wytworow ;) :P. Tagi i naklejki juz dawno sobie zrobilam.
    Usunelam poprzedni komentarz, bo doczytalam Twoja odpowiedz dla kogos innego ;) :P. Pieczatka bardzo fajna, porzadnie wykonana :)
    (przepraszam za brak polskiej czcionki)

    OdpowiedzUsuń
  22. a ja już zdążyłam odpowiedzieć, co tam czcionki to komputerowe pisanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Monia, a do ciasteczek widzialam fajne pieczatki, uchwyt i rozne nakladki za niecale 90 zl. Musze pogrzebac w moich ulubionych i odnalezc, moze sie komus przyda info :)

      Usuń
  23. świetne - jak to zrobić - nie mam zielonego pojęcia nawet po twoim opisie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... ale, że projekt? Jak?
      Za pomocą programu Corel Draw mogę zrobić oczywiście po koleżeńsku jak coś potrzebujesz albo nie znasz programu :) - polecam się ;)

      Usuń
  24. wow rewelacyjna .. a mozna u ciebie zamówić sobie pieczatke ??
    pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  25. Pieczątki są extra:)
    Że też ja jestem niedbała o takie szczegóły i ani do haftów ani do ciastek nie dołączam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a powinnaś!
      To dodaje uroku zawsze. Ja sobie zatrzymuję takie wizytóweczki :).

      Usuń
  26. Piękne są! Marzy mi się od dawna taka własna pieczątka (albo chociaż powód do posiadania takiej:D)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj:) mam zapytanie no pieczątkę, szczegóły na e- mailu:) kryska

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie się cyzta takie ciekawostki, pieczątki takie oczywiste a tak mało o nich wiedziałem.
    https://www.maxsc.com.pl/pieczatki-2/

    OdpowiedzUsuń