mam i ja

Pojechałam na targ w sobotę, po piwonie.
Nie znalazłam u działkowców. 
Pani z kwiaciarni powiedziała, że trzeba o 8 rano przjść! 
Była 11.
Kupiłam owoce i wracałam do domu. 
Po drodze wstąpiłam do polskiego domu mojej przyjaciółki Agi ze Szwecji
Mama Agi ma działkę... a na działce piwonie! Zostałam, więc tak pięknie obdarowana!
Uwielbiam piwonie, frezje, konwalie i bez. 
Wszystkie cudownie pachną.
Zapachu nie pokażę :) ale chociaż zobaczcie.
<3







z ostatniej chwili pomarańczowe ciasto z truskawkami :).
Pycha.






36 komentarzy:

  1. Ja też w sezonie nie kupuję piwonii, bo co tydzień dostaję od teściów z działki :) miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje zmysły tak działają ,że jak widzę to od razu czuję. Nawąchałam się a zaraz pobiegnę na dół i wywącham swój bukiet.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poprzycinaj im ogonki pod kątęm, żebych chłonęły wodę jak największą powierzchnią. Dłużej postoją :-) Pierwszy raz widzę cudnie białą piwonię. Jeszcze takiej nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... nawet nie wiedziałam, zawsze podcinam ogonki i usuwam liście, żeby nie gniły w wodzie. Dzięki za typ :)

      Usuń
  4. Dostałam od mężusia, pięknie pachną, pięknie:) W ogrodzie jedne przekwitły, drugie się szykują, ale z ogrodu nie zrywam;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje piwonie już kończą kwitnienie, tym bardziej miło zobaczyć u ciebie piękny bukiet

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne:) u mnie został tylko jeden krzaczek;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja podbieram kwiatki od babci z działki :) Ale czasem tez kupuję u pań na bazarku.Uwielbiam jak w domu są bukiety ze świeżych kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też sobie umilam widoki bukietami, najlepiej pękatymi i małymi :).

      Usuń
  8. a ja nie mam ale chyba jutro to sie zmieni! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piwonie ukochane, dla mnie numer jeden na bukiet ślubny i ten zapach! Kiedyś miałam w ogródku, ale zalęgły się mrówki i tak je z nimi tarmosiłam do domu hihi:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham, szczególnie te w pąkach. Wyglądają jak odromne gałki lodów :D.

      Usuń
  10. Ja też mam:) W piątek dostałam od koleżanki, posiadaczki ogrodu:) Pachną nieziemsko:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, to się rozumiemy. Mnie bardzo ucieszyły te kwiaty. Zawąchałam się na całego.
      Chciałabym zamknąć ten zapach...

      Usuń
  11. Wyobrażam sobie, jaki to zapach musi teraz unosić się w Twoim mieszkaniu, nie dość , ze kwiaty, to jeszcze ciasto :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszny, ale dziś już kilka kwiatków padło dostałam nowy bukiet :)

      Usuń
  12. mniam mniam ale pycha .... ale ci pachniec musi cudnie pozdrawiam ciepluetńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc wolę rabarbar od truskawek - ale zapachy były super + szparagi na kolację ;)

      Usuń
  13. uwielbiam piwonie oj uwielbiam:) i zjadłabym takie ciacho:)
    uściski Moniczko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, są jeszcze trzy kawałki ;).
      Szkoda, że piwonie tak krótko stoją...

      Usuń
  14. Pomarańczowy działa na mnie jak magnes, więc co by to nie było - przyciągam, przyciągam!!!! Zanim przeczytałam, że z truskawkami, myślałam że marchewkowe :)))) Też lubię, ale brakuje mi jeszcze trochę do ideału, zawsze mi coś w nim nie gra tak do końca ;)
    Och, peonie!!!! Cudowny zapach i nieziemski wygląd!!! W dzbanie prezentują się dostojnie :))))
    buziaki-gumiaki ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziaki- gumiaki kupuję!
      Truskawek jednak nie lubię i już. Może mi się znudziły te ciasta już... maślanki bym się napiła ale nie ma akurat w domu :(
      Szkoda, szkoda, że takie słabiutkie są te piwonie...

      Usuń
  15. Piwonie to zapach mojego dzieciństwa. Moja babcia miała całą działkę w piwoniach, no a w sezonie zawsze były w domu.:) Po za tym konwalie, frezje, jaśmin i dzika róża to najpiękniej pachnące kwiaty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piwonie przepiękne, u mnie niestety już przekwitły :/ pozdrawiam :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, dziś już też zbieram ostanie płatki - z wielkim żalem :(
      Pozdrawiam również <3

      Usuń
  17. ach cudne piwonie ... ja to jestem niezle opózniona w komentowaniu dosłownie jakbym żyła w innym czasie którego wiecznie mi brak :D ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulina ja też latem zwolniłam, nie chce mi się przesiadywać przy kompie, więc i ja mniej komentuję :D.

      Usuń