Remont kuchni

Jak wiecie przed świętami sąsiedzi nas zalali. Strasznie. 
Sufit, ściany i podłoga do remontu.
Po pod drewnianymi panelami w kuchni były: 
papa, płyta OSB, deski. 
Śmierdziało jak w Biskupinie - wiecie taki zapach kurzu, staroci... nie wiem czego? 
Chcieliśmy zamknąć sprawę w tydzień ale wszystko trwało 3 tygodnie! Mąż już nie mógł patrzeć na tę kuchnię. Wiecie jak to jest w 100-letnim poniemieckim budownictwie? 
Pod górkę. Wszystko idzie źle. 
Ruszysz jedną rzecz... i nieplanowane robótki wysrastają jak grzyby po deszczu. 
Przy okazji kuchni ruszyliśmy podłogę w przedpokoju, progi, listwy przypodłogowe, potem potrzebne było nowe lustro. 
SŁOWEM DOMINO.
        Na dodatek chcieliśmy maksymalnie oszczędzić, bo wiadomo mieszkanie na sprzedaż. Nie dla siebie robiliśmy. Wyszło więcej niż planowaliśmy myślę, że wszystko razem ze 2000zł. Jest nowy blat, parapet, podłogi, płyta gazowa, obudowa kaloryfera, listwy przypodłogowe z MDF-u, otwór wentylacyjny, dorobiliśmy szafkę pod zlew, drzwiczki mieliśmy w piwnicy i taki efekt.











30 komentarzy:

  1. no i wyszło cudnie! jakaś naklejka na ścianie zawita???
    poproszę fotki z holu :D
    buziaczki dla Witusia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Aga wiesz, że wolniej działam ;P no nie wiem co z tą naklejką?

      Usuń
  2. Jest pieknie:) Pozdrawiam, całuski dla W :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt jest rewelacyjny! jasno, kolorowo, apetycznie :-) brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 nie ma piekarnika... a my lubimy piec ale mam nadzieję, że ten lifting kuchni przyczyni się do szybszej sprzedaży a w nowym domku to już będzie wszystko :))))

      Usuń
  4. Ale ślicznie! Jasno, przestronnie, pięknie :) Po lewej stronie stoi komoda? Jak napis skrywa? Sama ją robiłaś czy to nabytek? Prezentuje się świetnie stąd mój natłok pytań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komoda to część kredensu, o którym było tu:
      http://insideproject8.blogspot.com/search/label/kredens
      Teraz część została w salonie, skrywa pledy i poduszki a dół w kuchni zapakowałam garnkami i robotami kuchennymi. :D

      Usuń
  5. Śliczna metamorfoza :-) I widze, ze też masz taka lampe jak ja :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :))) Mam nadzieje, ze niedlugo sprzedacie mieszkanie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak się w końcu stanie, tak mi się marzy już nowy, prawdziwy dom na odludnej działce pod miastem :)

      Usuń
  7. Szuflady pod płytą i obudowa grzejnika to zdecydowany plus tego wnętrza :) Powodzenia w sprżedaży

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie wygodniej jest z tymi szufladami (tandembox -czyli takie wytrzymałe, cichodomykające) ale piekarnik jednak nam się bardzo przydawał...
      Mam nadzieję, że kiedyś wszystko będzie w mojej wypasionej kuchni.

      Usuń
  8. Świetnie wyszła ta kuchnia. Ale na pewno następna będzie jeszcze piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucy, dziękuję. Mam taką nadzieję, że w nastęnej kuchni dopiero się popiszę ;P.

      Usuń
  9. Kuchnia wygląda rewelacyjnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuchnia rewelacja, życzę jak najszybszej sprzedaży mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie a może lepiej nie, żeby nie zapeszyć? :)
      Bardzo bym chciała uciec stamtąd...

      Usuń
  11. SUPER KUCHNIA... a tacy sąsiedzi to skarb :) inspirują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co Ty nie czytałaś wcześniejszych postów jacy są wstrętni dla sąsiadów :(.
      Musimy stamtąd uciekać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  12. Bardzo przytulnie. Kuchnia przed remontem wydawała się być bardzo zimna i w sumie mało przyjemna.. :) Bardzo mi się podoba pomysł z osłonką na kaloryfer, my robimy meble na zamówienie Wrocław pomimo licznych sklepów oferujących kuchnie w różnych stylach nie pozwolił nam znaleźć to czego szukamy. Być może i sami zdecydujemy się na odnowę starych mebli ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne. Sama przeczytałam jeszcze raz dziś i się uśmiechnęłam. ❤️❤️❤️

      Usuń
  16. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń