szydełkowe heksagony

Bardzo podobał mi się wzór heksagonów ale nie wiedziałm 
jak się do tego zabrać i oczywiście pomógł You Tube. 
Uczyłam się z filmiku i udało mi się załapać, choć niektóre heksagony mają czegoś za dużo a inne czegoś za mało ;).
Kolory oczywiście soczyste i radosne!












zarzekałam się, że nie kupię kolejnego dywanu...
niestety ...
Musiałam.
Wituś zaczyna pełzać, kicać, raczkować do tyłu a po tej trawie morskiej 
miałby same kudły w łapkach i w pyszczku...
więc jest znów, nowy.
Mąż święty ;P.




a jakie do niego poduchy i kocyk???
Może Lucy coś wymyśli???


24 komentarze:

  1. Monia no podudusie sa piekne kazda jedna, zestawienie kolorystyczne super! uwielbia uwielbiam! Zdolniacho Ty jedna! A Witus przeslodki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, tak mnie te kolory same przyciągają, chciałabym tak coś w szarościach ale jak? Tyle barw ślicznych mnie atakuje ;).
      Witek jest śmieszkiem - uśmiecha się nawet do manekinów w sklepie :D.

      Usuń
  2. Wow piękne poduszki!!! Buziaki dla synka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki - ucałuję z radoscią, bo mogę go zjeść taki z niego słodziak :)

      Usuń
  3. no no no... coraz większe zdolności poczyniłaś!!! to dlatego ostatnio tak cicho na blogu! same nowe pomysły! uwielbiam jak tak kolorowo!
    dywan widzę, że w ulubionym deseniu :)
    Wituś jak zwykle nr 1 na fotkach i nie tylko :) bodziak w sowy i kompletem spodni czeka u ciotki :)
    buziaki dla całej 3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to Wicio czeka na ciotkę i małego kumpla... a ja tak po cichutku dziergam sobie...

      Usuń
  4. O raju, jaki On już duży! Jeszcze nie tak dawno pisałaś, że nie długo poród. Strasznie szybko ten czas ucieka...
    Wspaniałe są te poduszki, heksagony to cudny wzór, warto było próbować, bo efekt fenomenalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) chłopak rośnie i daje radość. Już mam ful nowych włóczek , tylko czasu brak...

      Usuń
  5. Ale dałas czadu kochana-świetne te poszewki, jestem w szoku :). Czy ostatnie zdanie jest skierowane do mnie?-hehehe

    OdpowiedzUsuń
  6. super poduchy i słodki malec :)

    OdpowiedzUsuń
  7. poduchy boskie! ale i tak Wituś najlepszy na świecie! uwielbiam! i te błękitne oczy!! cudny jest! :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      Wituś ma oczy po Tacie, miałam dwa baseny a teraz mam cztery (znaczy te oczy) :)))))

      Usuń
  8. Świetne poduchy! ..ileż tam kolorów...!!!:) Superowe:)
    Wituś kochany:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      No te kolory mnie nakręcają.
      Witek i ja pozdrawiamy.

      Usuń
    2. Dziękuję za odwiedzinki:)
      ..i mnie nakręcają kolorki, a teraz na jesieni ich pełno;) więc..korzystajmy z nich ile się da:)
      Przyjemnej niedzieli!:)

      Usuń
  9. Poduchy z heksogonow swietne! Licze pocichu na to, ze w u mnie w brzuchu siedzi dziewczynka i bede sie mogla wyzyc kolorystycznie :D
    Witus slodziak i jaki juz duzy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łał!!!! Super - gratuluję :) ale jak będzie chłopak to też mu różowe rzeczy kupuj , mamy w końcu GENDER :D.
      Mój Wituś ma rózowy kocyk i smoczek a heksagonowe kolory go zachwycają :))))).
      Ale masz fajnie pewnie ON/Ona bedzie miał cudne zabawki od Mamy swojej!!!!

      Usuń
  10. Przy takim zestawieniu kolorów, poduchy nabierają optymistycznego brzmienia :)
    Pozdrawiam Marta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no powinnam jeszcze wypełnienie jakieś uszyć bo napchałam samej waty poduszkowej i będzie wyłazić ale ja nie znoszę szyć ;P
      pozdrawiam <3

      Usuń