Niesłodkie ciasteczka

Chciałam upiec pierniczki ale dziś nie bardzo miałam siłę. Jeszcze do nich wrócę.
Przepis na poniższe ciasteczka znalazłam w ulotce z 
Lidla (dostępny też tu).
Troszkę zmodyfikowałam. Nie miałam mielonych orzechów, zamiast żółtek dodałam całe jajka (!) - no nie spojrzałam dobrze do przepisu  ;P   i 
wywaliłam 1 opakowanie cukru wanilinowego 
(to nie wanilia!).
Kształt też zmieniłam na mój.
Ciastka nie są za słodkie.
Oto.


Przepis jest na A4 można sobie wydrukować i już :).

tu nowa zakładka. 
Banerek zmieniłam na ziomowy ale w moich kolorach.
Zapraszam na moje candy (rozdawajkę) - chętnych mało a daję prezent na FB i tu na blogu.
Witam nowe twarze <3.


19 komentarzy:

  1. Smakowicie :)) Przepis trzeba po swojemu zawsze zmienić :)
    Banerek ładny:] Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tam, oj tam, małe zmiany w przepisie nie szkodzą a wręcz przeciwnie ;) wiem co piszę... jestem specjalistką od babeczek, zawsze wychodzą, niby robię z przepisu ale czasem zabraknie jakiegoś składnika (np wtedy jest środek nocy i na wsi ciężko o sklep czynny nocą) i te babeczki są bez jajka, albo zamiast mleka jest woda lub zamiast cukru pudru jest zwykły cukier albo brązowy. Zawsze są pyszne... a w środku zawsze inne dodatki :) tak więc niby te same babeczki a za każdym razem inne.
    Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grunt to fantazja :), ja jutro robię koleją partię... muszę tylko się zaopatrzyć w jaja :)
      Ważne, żeby się posklejały!!!

      Usuń
  3. Fajne są!!! zachęcająco się prezentują :)) Ja też czasami coś od siebie do przepisu dodam i jakoś wychodzi ;)))) Buźki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja trochę chaotyczna jestem, zawsze wolę piec w duecie np. z mężem wtedy zawsze wychodzi suuuper :) ale go nie było akurat w domu :(

      Usuń
  4. Słodkie czy niesłodkie - ja bym się skusiła :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że migdały zamiast orzechów (alergia).
    Wypróbuję w weekend:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno są pyszne, skoro jutro druga porcja:)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pyszota - chyba porobię takie prezenciki :D, bo wyglądają efektownie.

      Usuń
  7. o migdałowe musze spróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno wyszły smakowite. Ja jeszcze śniadania nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem takie przypadkowe zmiany lub "zapomnienia" składnika dają wspaniały efekt i zupełnie nowy produkt:) Pozdrawiam ciepło!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a i przeczytałam na stronie lidla, że jak ktoś robił z samych żółtek to ciasto słabo się lepiło!!!
      :)

      Usuń
  10. :) mm pysznie i jak ładnie zapakowane te ciasteczka:) Moniczko banerek jest śliczny:)
    dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu <3.
      Dziś biorę się za pierniczki w zeszłym roku były pyszne a przepis najłatwiejszy w świecie i ciasto nie musi być miesiąc w lodówce ;).

      Usuń